8 Jan
2005
8 Jan
'05
11:25 a.m.
On Sat, 8 Jan 2005 11:23:13 +0100 (CET), Raymond Dijkxhoorn wrote
Hi!
En zeg nou eens eerlijk, wie heeft er nou bijvoorbeeld niet nog een stapel van die annoying AOL CDjtes die je overal bij kreeg ;)
/me denkt dan ook aan die CompuServe, 12move of zonnet cd'tjes
Ja, wat ritjes langs benzinepomp xyz (tm) kunnen we volgens mij een flinke stapel bij elkaar krijgen ;)
Liggen die er nog steeds dan? Ik heb ze volgens mij al een hele tijd niet meer gezien...
Dan is er zeker al iemand aan het verzamelen eh eh :)
Bye, Raymond.
Dus toch jij :P