On Wed, 1 Jun 2005, O.E. van Ouwerkerk wrote:
Het maakt het CBP dus weinig uit of Echelon/Carnivore/TIA/whatever
ziet dat ik koffie drink op Kelvinstraat 67 :P.
En Balkenende? Wat vindt Balkenende ervan?
--
Met vriendelijke groet,
Alex Bik,
BIT BV
AB2298-RIPE