Het idee is nog helemaal zo gek niet; die stapels cd kun je gewoon aanbieden bij de postkamer van de tweede kamer.
Nou het moet meer zijn dan het volplempen op de postkamer. Het moet wel opvallen in de media. En al doe je alles perfect het zal (terecht) niet opvallen met zo'n ramp als in Azi?.
Uiteraard, echter was mijn post puur ter informatie. Eea. zal zeker goed gecommuniceerd moeten worden richting media. Naar mijn idee zal hier zeker interesse voor zijn vanuit de media, aangezien het toch een redelijk 'hot item' is. Dat deze actie niet zoveel aandacht zal krijgen als de Azi? acties lijkt mij logisch!
Wat mij betreft is het wel een leuk idee om mee verder te gaan!
Eerst maar eens kijken of meer mensen het iets vinden. Als dat het geval is moet er heel wat werk worden verzet om een dergelijke actie goed op rails te zetten. Dat omvat veel meer dan stapels glimmende ronde schijfjes.
Ik ben zeker bereid om hier wat tijd in te steken en wellicht eens met wat mensen over te brainstormen. Dit soort acties kosten zeker veel tijd, echter lijkt het mij zeker de moeite om hier wat tijd in te steken. Mvg. Melchior