8 Jan
2005
8 Jan
'05
1:26 a.m.
On Fri, 7 Jan 2005, Raymond Garnier wrote:
Nu heb ik een vraag, wie weet waar wij onze data archivering kunnen laten:) we hebben nu 267Terra aan data verstookt op 1 dag en die leuke regering wil eigenlijk dat we dat opslaan.
1) Je bedoelt waarschijnlijk 267 tera. 2) De bewaarplicht is geen idee van de Nederlandse regering maar van europa. 3) Ze willen niet dat je alle verpompte data opslaat, maar de verkeersgegevens. Zie ook www.bewaarplicht.nl. -- Met vriendelijke groet, Alex Bik, BIT BV AB2298-RIPE