8 Sep
2003
8 Sep
'03
10:53 p.m.
Hi,
Ik stel voor dat we weer wat gaan borrelen op het moment dat Cisco van z'n absolute meerderheid af is.
Hm, gaat het dan zo hard, of wil je niet al te snel borrelen ? nu : 171 members, 234 ports cisco : 58.74% . Dus 137.45 (?) cisco devices. Er moeten dus ca 21 devices moeten omgeruild worden, (allemaal van cisco naar iets anders), of 41 non-cisco devices bijkomen. Of een mix daarvan. Wat zit er eigenlijk allemaal bij die 'other' groep van 10% ? Je list extreme nog apart met 2.12 %, dus ik neem aan dat de 'others' vendors zijn met <2% aandeel. Dedicated routers, of allerhande mac vendors van mensen met een PC als router ? (Hm, 10%, ca 23 poorten, toch niet zo weinig. Ik ben wel benieuwd wat daar dan aanhangt). Boudewijn