8 Jan
2005
8 Jan
'05
11:18 a.m.
Hi!
En zeg nou eens eerlijk, wie heeft er nou bijvoorbeeld niet nog een stapel van die annoying AOL CDjtes die je overal bij kreeg ;)
/me denkt dan ook aan die CompuServe, 12move of zonnet cd'tjes
Ja, wat ritjes langs benzinepomp xyz (tm) kunnen we volgens mij een flinke stabel bij elkaar krijgen ;) Bye, Raymond.