9 Sep
2003
9 Sep
'03
10:01 a.m.
On Tue, Sep 09, 2003 at 08:04:39AM +0200, Alex Bik wrote:
On Mon, 8 Sep 2003, Boudewijn Visser wrote:
Hm, gaat het dan zo hard, of wil je niet al te snel borrelen ?
We hadden op de kortere termijn nog een borrel op het programma staan, toch?
Pick one: - nlnog charter borrel poging x - D A te D goes 10GE borrel - S B made typo borrel - opening van de de didam exchange - AS2529 goes cisco [1] - JNPR wins at ams-ix MarcoH [1] goedmakertje voor als de laatste niet door gaat