On Jan 7, 2005, at 11:12 PM, synssans wrote:
Het idee is nog helemaal zo gek niet; die stapels cd kun je gewoon aanbieden bij de postkamer van de tweede kamer.
Nou het moet meer zijn dan het volplempen op de postkamer. Het moet wel opvallen in de media. En al doe je alles perfect het zal (terecht) niet opvallen met zo'n ramp als in Azi?.
Wat mij betreft is het wel een leuk idee om mee verder te gaan!
Eerst maar eens kijken of meer mensen het iets vinden. Als dat het geval is moet er heel wat werk worden verzet om een dergelijke actie goed op rails te zetten. Dat omvat veel meer dan stapels glimmende ronde schijfjes. Bovendien weet ik eigenlijk niet hoe het nu staat met de besluitvorming rond dit onzalige idee. Heeft het nog zin om zoiets te doen? Arien