On Jan 7, 2005, at 10:56 PM, Raymond Garnier wrote:
Allemaal de beste wensen voor 2005:) beetje laat maar ach we waren een beetje druk met ons radio555 spelletje.
Nu heb ik een vraag, wie weet waar wij onze data archivering kunnen laten:) we hebben nu 267Terra aan data verstookt op 1 dag en die leuke regering wil eigenlijk dat we dat opslaan.
Gewoon alle 45000 dvd;s maar even dumpen op het plein van de binnenhof, als er een leverancier is die ze kan leveren tenminste.
Nou... Van het weekend was ik aan het opruimen en had een stapeltje van zo'n 50 oude CD's die ik eigelijk wilde weggooien. Heb dat (nog) niet gedaan omdat een enorme berg CD's me wel een aardige 'visualisatie' van het probleem leek. Volgens mij heeft iedereen in de industrie wel van die CD-meuk dus wie weet is er een actie van te maken. Gewoon op het binnenhof dumpen mag volgens mij niet (en heeft ook niet zoveel effect). Maar elk kamerlid een fikse stapel aanbieden ter illustratie van de hoeveelheid benodigde data die gesnift moet worden om hem/haar in de gaten te houden geeft je in elk geval wat aandacht. In elk stapel ??n CD stoppen die 1/150 deel van de oplossing van eea 'geheim' bevat is misschien ook wel leuk. Dit om te illustreren wat men moet doen om uit al die zooi nog iets nuttigs te halen. Dat moet natuurlijk wel goed gehypet worden voor het juiste publicitaire effect. -- Arien (was ooit eerder actievoerder)