8 Jan
2005
8 Jan
'05
9:30 a.m.
On Sat, 8 Jan 2005 00:38:34 +0100 (CET), Raymond Dijkxhoorn wrote
Hi!
Het idee is nog helemaal zo gek niet; die stapels cd kun je gewoon aanbieden bij de postkamer van de tweede kamer.
Wat mij betreft is het wel een leuk idee om mee verder te gaan!
En zeg nou eens eerlijk, wie heeft er nou bijvoorbeeld niet nog een stapel van die annoying AOL CDjtes die je overal bij kreeg ;)
Bye, Raymond.
/me denkt dan ook aan die CompuServe, 12move of zonnet cd'tjes Mvg. Melchior