j
k
j a
j l
Iedereen die zijn cisco-vty's niet voorzien heeft van een access-list met daarin je management-subnet moet sowieso afgeschoten worden, me dunkt }-)
Overdwars kielhalen.. ;-) BTW, wie heeft het wachtwoord van het NLNOG IRC kanaal voor me?? ;-) Nils
Back to the thread
Back to the list