Hoi allen, Donderdag 30 januari 1967 was de gedenkwaardige dag dat ik het levenslicht zag. Hoewel ik normaal alle maatregelen probeer te nemen om deze dag zo onopvallend mogelijk probeer door te komen wil ik daar dit jaar enigzins van afwijken. In het kader van de RIPE-44 meeting ben ik de week waarin deze dag valt in Amsterdam. Daarom wil ik alle belangstellenden die daar zin in hebben uitnodigen om in de nacht van woensdag 29-1-2003 op donderdag 30-3-2003 om 2400 uur een borrel te drinken. Op deze woensdagavond biedt de AMIS-IX haar leden een dance-avond aan in Odeon in Amsterdam. Hoewel dit event formeel eindigt om 2400 uur ga ik ervan uit dat er minimaal nog wel een "last orders" rondje mogelijk is om middernacht. NLNOG-POSTers zijn hierbij uitgenodigd om in Odeon met mij bij dit heugelijke feit stil te staan. Verui de meeste NLNOG-geers zullen wel AMSIX member zijn, en derhalve van hen een uitnodiging hebben ontvangen. En de enkeling die geen AMSIX member is kan ik vast wel als "partner"/ "introducee" mee naar binnen nemen. Als je dus bang bent dat je niet toegelaten wordt tot Odeon, mail me dan ff - dan gaan we samen. Als je voornemens bent om te komen zou ik het leuk vinden om dat vooraf ff te weten. Tot woensdagavond "over een week" Met vriendelijke groeten, Jan Tonkens ------------------------------------------------------ Network Management and Operations ------------------------------------------------------ IntroWeb Postbus 724 7550 AS HENGELO Tel: 074 - 243 01 05 Fax: 074 - 242 98 95 tonkens at introweb.nl -----------------------------------------------