Hi!
networks at tiscali.nl en noc at nl.tiscali.com.
Ook erg vaag is dat er op de ams-ix pagina peering at nl.tiscali.com vermeld
is, alleen een mailtje daarheen bounced....
Vermoedelijk omdat het beheer richting BabyXL noc geschoven is ?
Bye,
Raymond.