6 Jul
2004
6 Jul
'04
11:08 a.m.
Ik ben bang dat er een boel clubs afhaken op het moment dat ze de knip open moeten trekken, zo gaat dat vaker. Op zich ben ik niet tegen zo'n plan. Ik denk alleen dat NLIP daar de aangewezen partij voor zou zijn.
Ik ben het met je eens dat NLIP de aangewezen partij zou (moeten) zijn, maar mijn ervaringen met NLIP zijn niet echt goed, en heb ik meer vertrouwen in AMS-IX als partij, maar tegelijkertijd past het niet echt in het straatje van AMS-IX. Nu moet ik toegeven dat mijn NLIP ervaringen van zo'n 5 jaar geleden stammen, maar ik heb de afgelopen tijd weinig tot geen positieve berichten over ze gezien ( behalve de ban op de club van Bevelander ). Hoe zijn jullie ervaringen met NLIP? Maurice Sienema