7 Nov
2003
7 Nov
'03
9:20 p.m.
From: bart.teunis at imtech.nl [mailto:bart.teunis at imtech.nl] - En het beste wat uit Amsterdam komt is natuurlijk de trein naar Eindhoven
En waarom dan wel ? ? ? Nou, omdat onze Jos ook komt waarschijnlijk ...
Dave 'ik parkeer wel tegen de auto van de overburen' Aaldering
Erik Bais IS Interned Services