3 Jan
2007
3 Jan
'07
1:52 p.m.
On Tue, 2007-01-02 at 12:09 +0100, Niels Raijer wrote:
On Tue, Jan 02, 2007 at 12:02:03PM +0100, Marco Hogewoning wrote:
En het begint al bijna traditie te worden, nieuwjaar en dus tijd voor een nieuwjaarsborrel :) Ome Niels en ik zaten te denken aan vrijdag 12 januari, als dat niet teveel conflicten oplevert met andere borrels.
Zelf de datum geprikt, dus dat betekent dat ik er zal zijn :-)
OK, ik ben er dan niet, dus dan maar via deze weg: iedereen de beste wensen, en proost :) Mike.