14 Oct
2003
14 Oct
'03
11:29 a.m.
On Tue, Oct 14, 2003 at 11:17:16AM +0200, Jan Hoogenboom wrote:
Een groot nadeel is natuurlijk dat debuggen (traceroute en ping) van partijen die niet zelf directly-connected op de exchange zijn een stuk moeilijker wordt.
traceroute zou er geen last van moeten hebben... MarcoH