9 Mar
2004
9 Mar
'04
5:04 p.m.
On Tue, 9 Mar 2004, MarcoH wrote:
Wie durft deze kar trekken? :-)
Iets voor op Megabit?
Gewoon een eigen event organiseren, in de trand van de IPv6 awareness day en de upcoming multicast dag van ams-ix ?
Voel ik hier een vrijwilligertje opkomen? -- Met vriendelijke groet, Alex Bik, BIT BV AB2298-RIPE