2 Jun
2005
2 Jun
'05
11:26 p.m.
On Thu, 2 Jun 2005, O.E. van Ouwerkerk wrote:
On Wed, 1 Jun 2005, Erik Bais wrote:
Morgen is er een stemming over de 2 motie's van Dhr. K. Vendrik van Groenlinks en heeft de Senaat gisteren duidelijk haar standpunt gegeven wat men er van vond..
http://www.nu.nl/news/535449/21/Voorlopig_alleen_opslag_gegevens_telefoonver... http://www.telegraaf.nl/i-mail/21414771/Bewaarplicht_voorlopig_alleen_voor_t...
http://www.theregister.co.uk/2005/06/02/ec_data_retention/ Jan -- http://www.surfnet.nl/organisatie/jame