1 Jan
2003
1 Jan
'03
1:40 p.m.
On 01-01-2003 12:26AM, "Niels Raijer" <niels at nl.demon.net> wrote:
On Wed, Jan 01, 2003 at 11:09:09AM +0100, MarcoH wrote:
ietwat offtopic, maar happy new year :)
Ook van mij ieder een voorspoedig nieuwjaar gewenst!
Iedereen een fijn nieuwjaar toegewenst :) Arien