27 Jan
2003
27 Jan
'03
12:07 p.m.
On Mon, Jan 27, 2003 at 11:37:34AM +0100, Pim van Pelt wrote:
Ik ga wel mee want ik wil liever niet dat je een cap in Joe's ass bust.
Hi, Ik ga ook wel mee, wie moet anders doen alsof ie de place own3d. :P Met vriendelijke groet, Dave Aaldering ISP-Services http://www.isp-services.nl/noc/ -- http://www.as24875.net/