On Mon, 5 Jul 2004, Erik Bais wrote:
Ik zou liever EN EN EN zien hier .. Alle zichzelf respecterende ISP's zitten op de AMS-IX
En vroeger compileerde elke zichzelf respecterende ISP ook Apache zelf....
, hebben een eigen AS EN meerdere Uplinks.. ( noodzaak voor het verkrijgen van een AS nr. ) Oftewel .. Connected to AMS-IX is de vraag, de rest is overbodig of niet relevant ..
Er zijn ISPs met meerdere uplinks, een AS nummer, en geen tijd om te gaan lopen leuren voor AMS-IX peering.
OF
een Hogeschool danwel Universiteit is
Hoezo ? Surfnet heeft een prima abuse desk is mijn ervaring..
Precies, dus ze hebben wel een kans op de whitelist te komen.....
Als je geen AMS-IX connected requirement doet, dan zal je iets met de locatie van de mailserver ofzo moeten doen.
Je obsessie met AMSIX lijkt op die van Amsterdammers en de A10 :) Paul