On Mon, Oct 13, 2003 at 05:19:47PM +0200, Boudewijn Visser wrote:
Overigens, als het 127.0.0.1 pakket zoveel gezien wordt, moet het voor wat mensen hier die hun access laag zelf beheren en daar anti-spoofing op aan hebben staan toch wel lukken om een paar bronnen te betrappen ?
Om terug te komen op de orginele vraagstelling, daar was ik dus in wezen naar op zoek. Ik kan het terugvinden tot het niveau van "ergens tussn paar duizend dsl klanten", maar heb geen clue of het een probleem is wat specifiek geldt voor ons/bbned of dat andere mensen het ook zien en dat misschien terug weten te brengen naar iets specifiekere apparatuur/software. Zoals ik al schreef we verdenken de modems, maar nog geen spoor van welke het zijn, hoewel de firma zyxell een redelijke kans maakt aangezien die in grote aantallen verstuurd zijn/worden. MarcoH