8 Jan
2005
8 Jan
'05
2:08 a.m.
On Sat, 8 Jan 2005, Alex Bik wrote:
Telecom heeft boetes uitgedeeld aan ISP's die ondanks eerdere waarschuwingen nog steeds niet aftapbaar waren.
Het is me nog steeds niet duidelijk of die ISPs eindgebruikers netwerken hadden (kabel, dailup, dsl of wifi) of dat ze alleen tussen 2 ISPs in zaten. Weet iemand dat toevallig? In het laatste geval is namelijk zo'n tap verzoek vnl een plagerij. Paul -- "At best it is a theory, at worst a fantasy" -- Michael Crichton