14 Aug
2003
14 Aug
'03
12:22 p.m.
On Thu, Aug 14, 2003 at 12:39:34PM +0200, Dave Aaldering wrote:
Nou nou! Gisteravond waren er nog wat private replies, ik ga even tikken en over een paar minuutjes heeft AS5417 dan al 11 IPv6 peers :-)
Maak er maar 12 van.
Er staat een sessie vanaf :
AMS-IX (Telecity2) 2001:7F8:1::A502:4875:1
Maar Davie toch! Jij hebt toch helemaal geen 10G^H^H^HIPv6 nodig! :-) Hij staat erin, sessie is op :-) -- Niels Raijer niels at nl.demon.net