9 Mar
2004
9 Mar
'04
5:10 p.m.
On Tue, 9 Mar 2004, MarcoH wrote:
Gewoon een eigen event organiseren, in de trand van de IPv6 awareness day en de upcoming multicast dag van ams-ix ?
Voel ik hier een vrijwilligertje opkomen?
Jij, met je ruime megabit ervaring, zou dat best moeten kunnen :)
Zeker, maar ik heb m'n handen al vol aan de organisatie van Megabit zelf... -- Met vriendelijke groet, Alex Bik, BIT BV AB2298-RIPE