On Wed, 10 Aug 2005, Henry Verbeek wrote:
Ja, maar daar los je het probleem niet mee op dat je toch een complete U kwijt bent. Tenminste, het is niet echt slim om servers vast te maken direct onder zo'n plankje. Je Utjes gaan dan scheef lopen, en daar krijg je uiteindelijk gezeik mee. Ik heb ondertussen al heel wat rackmount kits aangepast voor onze klanten en in kan je vertellen dat als een klant een heel rack afneemt hij dit zeker geen bezwaar vind. Je kunt nu namelijk 3 legborden kwijt in 1U waar je er normaal 3 voor nodig had.
Heh, nee, klanten die hele racks afnemen zijn het probleem ook niet, die mogen zelf uitzoeken wat ze in het rack doen. Wat mij betreft stapelen ze alle servers op elkaar in de kast, zolang ze maar niet gaan zeuren dat ze de onderste server er niet meer uitkrijgen :) Het probleem begint pas (en ik neem aan dat marcoh dat bedoelt) bij klanten die losse colocatie afnemen (vaak 1 of 2U), waarbij ze vergeten zijn een railkit te bestellen, of de railkit past niet. Dan moeten ze bij ons dus een extra U afnemen voor een plankje, en dat is vaak wel een extra drive om toch iets goeds te regelen. -- /- Met vriendelijke groet/With kind regards, -\ <- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl -> \- tel: +31-78-6922222 - fax: +31-78-6922269 -/