-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- MarcoH wrote:
On Tue, Oct 14, 2003 at 12:23:46PM +0200, Steven Bakker wrote:
We dachten er zelf over om voortaan tijdens elke RIPE meeting de AMS-IX te hernummeren. Is wel zo gezellig (met name een zekere MD te L. was zeer te spreken over de hands-on-neck support van ons aller Niels ;-) en ik vermoed dat we dan over een paar jaar onze hand niet meer omdraaien voor een hernummerinkje op een willekeurige IX... Toch? Nee, niets te danken, dit doen wij graag voor de algehele educatie van de gemeenschap.
Moeten we nog wel even wat mensen uitleggen hoe ssh werkt en hoe je dan vanaf de ripe meeting je omnummer actie kan doen :)
PuTTY is niet zo moeilijk toch? :) En zowiezo die commandline van OpenSSH doet het ook best. Anders moeten we ze gewoon uitleggen hoe het openbaar vervoer in Amsterdam werkt, loop naar CS, trein naar .... :) Greets, Jeroen -----BEGIN PGP SIGNATURE----- Version: Unfix PGP for Outlook Alpha 13 Int. Comment: Jeroen Massar / jeroen at unfix.org / http://unfix.org/~jeroen/ iQA/AwUBP4vjqSmqKFIzPnwjEQKIXQCffmCzsyT19ory+aictkm0yUuQirwAnRia FhozyMYu7Z5EdLKji0fjQYm8 =yKXD -----END PGP SIGNATURE-----