28 Nov
2002
28 Nov
'02
8:09 p.m.
Hi!
Zullen we maar eens kijken of een grote brouwerij in het oosten ds lands geinteresseerd is in sponsoring van deze lijst ?
Er moet zoiezo een logo komen voor op de T-shirts :)
Goed plan. Nadeel is dat het bier van deze brouwerij niet zo stijf van de chemicalien staat als dat van hun concullega's, wat er voor zorgt dat het nog minder lang houdbaar is.
OE! Vervelend. =) Need help ? Bye, Raymond.