27 Jan
2003
27 Jan
'03
12:46 p.m.
Hi!
Vermoedelijk omdat het beheer richting BabyXL noc geschoven is ?
Daar was ik inmiddels ook al achter, alleen zou je dan verwachten dat de ouwe email adressen door gestuurd worden, of dat ze overal de contact gegevens aanpassen. En zo ver ik kan zien, doen ze beide niet.
peering at tiscali.nl werkt inderdaad, ik zal Ramon vragen om de gegevens op hun AMS-IX entry aan te laten passen. Bye, Raymond.