27 Aug
2004
27 Aug
'04
1:42 p.m.
Hi!
dus.. ;)
Iedereen die zijn cisco-vty's niet voorzien heeft van een access-list met daarin je management-subnet moet sowieso afgeschoten worden, me dunkt }-)
Tijdje terug heeft er 'iemand' een rondje telnet gedaan op de AMS-IX space, en stonden er toen aardig wat open... Bye, Raymond.