j
k
j a
j l
On Tue, Mar 09, 2004 at 03:53:33PM +0100, Alex Bik wrote:
...Wie durft deze kar trekken? :-) Iets voor op Megabit?
Wie durft deze kar trekken? :-)
Iets voor op Megabit?
Gewoon een eigen event organiseren, in de trand van de IPv6 awareness day en de upcoming multicast dag van ams-ix ? MarcoH
Back to the thread
Back to the list