j
k
j a
j l
Hi!
Hoe laat en waar morgen avond?
Komt toch wat onhandig uit imho, woensdag avond zie ik die Raaijer al in Amsterdam. Niels, is het onhandig om e.e.a. te combineren, of moet de dinsdag avond vol ? :) -Nils
Back to the thread
Back to the list