1 Sep
2003
1 Sep
'03
5:43 p.m.
Ik voel daar binnenkort een wijziging inkomen in het voordeel van Juniper... Bjorn
Hi,
Ik ben tijdens RIPE-46 verder gegaan waar ik tijdens RIPE-44 was gebleven. Wellicht herinneren jullie je http://www.bit.nl/~alex/vendors.php nog?
Check dit:
Comments? -> alex at bit.nl.
-- Met vriendelijke groet, Alex Bik, BIT BV AB2298-RIPE
_______________________________________________ NLNOG mailing list NLNOG at nlnog.net http://mailman.nlnog.net/mailman/listinfo/nlnog