12 Aug
2003
12 Aug
'03
12:37 p.m.
Hoi, On Tuesday 12 August 2003 12:15, Niels Bakker wrote: ...
Je hebt al een AMS-IX connectie, dus je zou aan een Private Interconnect service van AMS-IX kunnen denken.
Foei! Reclame op een discussie-lijst. Groeten, Jan. -- Jan Hoogenboom jan at openpeering.nl Open Peering Initiative http://www.openpeering.nl +31 (0)70 363 16 61