8 Sep
2003
8 Sep
'03
5:28 p.m.
On Mon, 8 Sep 2003, Boudewijn Visser wrote:
"Wij doen niet aan default gateways" - anonymous engineer bij een DSL klant.
Goh, BGP met een DLS klant ;-) ?
Nee, geen BGP. Ook geen ander IGP of EGP overigens. Maar toch vond de beste man dat hij geen default gw nodig had.
Compliment dat de content bij jullie interessant genoeg is dat hij de rest van het internet niet nodig heeft ;-) Boudewijn