1 Jan
2003
1 Jan
'03
7:36 p.m.
On Wed, Jan 01, 2003 at 01:40:45PM +0100, Arien Vijn wrote:
On 01-01-2003 12:26AM, "Niels Raijer" <niels at nl.demon.net> wrote:
On Wed, Jan 01, 2003 at 11:09:09AM +0100, MarcoH wrote:
ietwat offtopic, maar happy new year :)
Ook van mij ieder een voorspoedig nieuwjaar gewenst!
Iedereen een fijn nieuwjaar toegewenst :)
Hi All, De beste wensen voor 2003, nu maar hopen dat deze gewoonte niet over slaat naar alle andere lijsten die ik lees :) Met vriendelijke groet, Dave Aaldering ISP-Services http://www.isp-services.nl/noc/ -- http://www.as24875.net/