27 Jan
2003
27 Jan
'03
11:37 a.m.
Hai | A.s. vrijdag is het weer zover: AMS-IX tech meeting gevolgd door een | borrel. De vorige keer dat we op de Kruislaan geborreld hebben zijn we | daarna bij de chinees op de Middenweg beland. Ik zou het niet erg vinden | als dat nu weer gebeurt :) | | Who's with me? (http://www.joecartoon.com/pages/gerbilgeno/) Ik ga wel mee want ik wil liever niet dat je een cap in Joe's ass bust. Pim -- __________________ Met vriendelijke groet, /\ ___/ Pim van Pelt /- \ _/ Business Internet Trends BV PBVP1-RIPE /--- \/ __________________