Hoi Alex en anderen, Hoewel de eerste keer voor mij lijkt het me geen slecht idee. Jan Tonkens Introweb Op Sun, 26 Jan 2003 17:28:52 +0100 (MET) , schreef alex at bit.nl :
Hi Guys,
A.s. vrijdag is het weer zover: AMS-IX tech meeting gevolgd door een borrel. De vorige keer dat we op de Kruislaan geborreld hebben zijn we daarna bij de chinees op de Middenweg beland. Ik zou het niet erg vinden als dat nu weer gebeurt :)
Who's with me? (http://www.joecartoon.com/pages/gerbilgeno/)
-- __________________ Met vriendelijke groet, /\ ___/ Alex Bik /- \ _/ Business Internet Trends BV AB2298-RIPE /--- \/ __________________
_______________________________________________ NLNOG mailing list NLNOG at nlnog.net http://mailman.nlnog.net/mailman/listinfo/nlnog