9 Mar
2004
9 Mar
'04
5:09 p.m.
On Tue, Mar 09, 2004 at 05:04:19PM +0100, Alex Bik wrote:
Wie durft deze kar trekken? :-)
Iets voor op Megabit?
Gewoon een eigen event organiseren, in de trand van de IPv6 awareness day en de upcoming multicast dag van ams-ix ?
Voel ik hier een vrijwilligertje opkomen?
Jij, met je ruime megabit ervaring, zou dat best moeten kunnen :) MarcoH