18 Dec
2002
18 Dec
'02
12:55 p.m.
On Wed, 18 Dec 2002, Nils Swart wrote:
Overigens Bit, hadden jullie die LX-100 GBICs nou al in gebruik ? Bij Multikabel gaan we ze inzetten in ieder geval, dan kunnen de oude analoge versterkers de deur uit. 'Voor weinug' :)
We hebben ze niet _meer_ in gebruik. We hebben er mee getest, het werkt. We doen nu multiple GigE's naar Amsterdam over WDM. Die LX-100's zijn op het moment vooral als backup in het geval van een kapotte WDM doos. -- __________________ Met vriendelijke groet, /\ ___/ Alex Bik /- \ _/ Business Internet Trends BV AB2298-RIPE /--- \/ __________________