-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1 Hi! On Wed, 1 Jun 2005, Erik Bais wrote:
Morgen is er een stemming over de 2 motie's van Dhr. K. Vendrik van Groenlinks en heeft de Senaat gisteren duidelijk haar standpunt gegeven wat men er van vond..
http://www.nu.nl/news/535449/21/Voorlopig_alleen_opslag_gegevens_telefoonver... http://www.telegraaf.nl/i-mail/21414771/Bewaarplicht_voorlopig_alleen_voor_t... Groet! Otto - -- nic-handle : OVO8-RIPE GPG key : https://haarweg.nl/pages/gpgkey.php website : https://haarweg.nl/ GPG keyID: 0xAD1924E6 Skype : packetloss-otto Jabber : packetloss at jabber.xs4all.nl Always listen to experts. They'll tell you what can't be done and why. Then do it. (Robert Heinlein) -----BEGIN PGP SIGNATURE----- Version: GnuPG v1.4.0 (GNU/Linux) iD8DBQFCn3WZogGQ6K0ZJOYRAlHPAKCLeyZgAgMJlNVjj9Enr1nqei765wCg283H DoJFSfNxZ4lR/pkKlm3m4PY= =WHkd -----END PGP SIGNATURE-----