6 Jan
2004
6 Jan
'04
3:29 p.m.
On Tue, 6 Jan 2004, Paul Wouters wrote:
Precies, en de eindgebruiker bepaald wat ie zelf gefiltert wilt zien. En het is dus de gebruiker zijn risco als een grote ISP op een shitlist komt, en hij mail wegmikt.
De ISP zelf (aka ik) heb er dus geen last van. Iedereen kiest zelf.
Tuurlijk moet iedereen zelf kunnen kiezen. Dan moet er alleen wel wat te kiezen zijn. Wel of niet filteren is misschien net een beetje te zwart/wit. Iemand moet dus ook kunnen kiezen om een blacklist te gebruiken zonder het risico dat mail van nederlandse ISP - waar het grootste gedeelte van z'n mail vandaan komt - geblacklist wordt. -- Met vriendelijke groet, Alex Bik, BIT BV AB2298-RIPE