On Mon, Sep 01, 2003 at 08:57:34AM +0200, Arien Vijn wrote:
De volgende zinderende AMS-IX tech meeting staat gepland op 24 september (uit m'n hooft). Komt allen want we laten het eea aan unieke technologie zien. Aansluitend op de tech meeting staat de algemene ledenraad vergadering op het programma. Naar ik meen met verkiezingen voor een bijna compleet nieuw bestuur.
Unieke technologie ? Dave A te D die 10GE gebruikt ?
MarcoH
Volgens mij doelt Arien op een werkende Foundry ;-) Het zou imho redelijk uniek zijn. Met vriendelijke groeten, Erik Bais -------- I S - I N T E R N E D - S E R V I C E S - B V -------- domeinregistratie - webhosting - colocating - dedicated servers www.is.nl - info at is.nl - T: 0299-476185 Gorslaan 18 - 1441 RG - Purmerend ---------------------------------------------------------------
participants (1)
-
erik@is.nl